derya4638 tüylerim çıkmaya başladığından itibaren ağdaya giderim. lazere de gitmiştim ama %100 bitmedi nemli bölge olduğu için.
normalde ağdadan 2 ay sonra çıkmaya başlardı ama hamile kalınca ayda bir gitmem gerekti. şu an 37+6’dayım daha 6 gün önce yine ağdaya gittim.
eğer riskli gebeliğiniz yoksa mis gibi ağdaya gidin, doğum sonrası da rahat edersiniz