Yasemindemirtas sen sakin ol panik yapınca onlarda anlıyorlar lar ve strese giriyorlar.
Kendimden biliyorum ne zaman sakinlersem benimkide buradayım der gibi 2 3 haraket ediyor.
Normalde oğlum gerçekten çok tembel inan bana bazen koca Bi gün sesi soluğu yok tam giyiyorum üstümü başımı kapıdan çıkıyorum Bi hıçkırıyor haydi eve geri gir 🤣 sen korkma onlar artık bolca uyuyor ve yerleri kısıtlandı artık. Haraket alanları çok yok. Bu son günlerimiz artık tadını çıkaralım en başından beri zehir oldu zaten iyi mi diye düşünmekten 🤦♀️