Gozde_52 aalparslanaselll valla bende aşırı uyku hali vardı diğer oğlumda vardı gerçi birde ben hiç tatlı asermedim hep ekşi şeyler yemek istedim, mide bulantimda öyle olmadı hafif vardı yani oda her zaman olmazdı zaten bende belirtiler bunlar idi🥰
aalparslanaselll Gozde_52 belirtilerin aynı gibi benimle hadi bakalım bende salı gömü detaylıda öğrenecem çok merak ediyorum karnın çıktı mı peki ? Şekli falan nasıl 🥰🙂
Gozde_52 aalparslanaselll evet çıktı ama ama öyle aşırı değil yaygın değil biraz toplu bunda öyle ilk oglumda yaygın gibi idi gören kız mı diyordu🥰🤭 birde ilk hamile kaldığımda aşırı üşüyordum hiç isinamiyordum 😄
Hzzz Kvsr_cvlk yok zaman gecmiyor banada tek sevdigim mevsim olan yazin bile bitmesini istiyorum bir an once kasım ayı gelsin allahımmm hepimiz saglikli dogum haberlerimizi verelim
buusur Kvsr_cvlk 20+1’iz doğsada sevsek hayırlısıyla sabırsızlanıyoruz hava sıcak buhran basıyor saat başı acıkıyorum ama genel olarak rahat geçiyor 🩷
buusur Kvsr_cvlk bebişler sağlıklı olsun da önemi yok ben 2 kilo aldım henüz hareketsiz kalmamaya çalışıyorum 😊