kubraaksoy Kızlar yürürken aniden giriyor bı kaç saniye sürüp gidiyor. Bu doğum belirtisi olabilir mi yoksa normal mi haftam 35. Başka belirtilerim de var
Ece_burhan kubraaksoy bende 35 haftalik hamileyim oturuken yuruken kasiklarima bi baski var karnim sertlesiyo yurumkte bile zorlaniyorum artik ve kalca kemigi agrisj da yasiyorum ilk hamileligim
ErhanKubra kubraaksoy benim öyleydi doktora gittim açılma ve yumuşama vardı yatırdılar 25. Haftamdayım bende
Mutlulukkk Ece_burhan Hamalp kubraaksoy bebeginn hareketlerini daha belirgin sekilde hissediyor musunuz sizde? Smdi buradaki yazilari falan okuyunca anaaa bi baktim coştu bizim ogluş 😂 4 dönüyor icerde ve bayagi hissediyorum,kasiliyor gibi. Sizde nasil durumlar?
kubraaksoy Mutlulukkk hareketleri normal benimkinin. Bir hafta öncesine kadar o kadar yürüyüş yapıyordum tık yoktu bu hafta bastırıyor kendini belli ediyor alt tarafıma doğru
Ece_burhan Mutlulukkk ben 17den sonra hissettim simdi 35 haftalifix ucerde neler yaptigini merak ediyorum masallah hızına yetisemiyorum😇
Mutlulukkk kubraaksoy benmde gecen gunlere gore daha da belirginnn iştee. Valla bence yuruyus degil de evde is yaptiktan snra dinlenmeye gecince hareketleniyor 😂
Semyyy kubraaksoy benimde oyle oluyo bende 36 olacm 2 gun sonra ama normal dedi doktorum yalanci sancilar vs basliyo ya yavastan artik
Ozgebrcu kubraaksoy benim de bu şekilde karnım da sertlesiyor baskı hissederken hem turkieudeki hem Amerika’daki doktora sordum agri acı yoksa düzenli giren bi sancı değilse yalancı kasılmalar bunlar dediler
Nerfemm kubraaksoy büyüyor ağırlığı artiyor. Benimde ayni sekilde ayaga her kalktigimda wcye kosuyorum