Sagliklagelkucugum Yürüyüş dönüşü kilodumda ıslaklık farkettim. Son bi haftadır da beyaz ve renksiz akıntı artışım var. Bu haftalarda normal mi acaba? Yavru suyu olmasından korkuyorum 🤦🏽♀️