İyi akşamlar bebişler, 1 saat önce iç çamaşırımı değiştirirken peçeteyle vajinamı silmiştim ve gözle görülür ama çok da fazla olmayan bi yeşil akıntı geldi 2-3 gündür de kasık ağrısı yaşıyorum ve bebeğin başını aşağıda hissediyorum biliyorum acile git diyeceksiniz gidene kadar sizlerdende neler olabileceğini duymak istiyorum
Nişan olabilir mi? Yoksa sadece enfeksiyon mudur? Şuan29+2 bpd (baş ölçümü) 28 haftalık iken 3 hafta ilerideydi