Mvycik 36+0 kızlar ara sıra ağrıyordu ama bugün çok kötüyüm bacak aramda sol tarafında vajinama doğru şiddetli ağrı var. Var mı çeken benjm gibi? Zor yürüyorum resmen
Elif-kurt25 Mvycik pelvis kemikleri kuzum benim 28. Haftamdan beri var 37+5 oldum halen daha var yürüyünce kalkınca çok ağrı oluyo baskı oldukça cisim geliyor ama doktor bebek doğuma hazırlanıyor o yüzden dedi magnezyum filan bahsetmedi
nurbanu-y Mvycik 36+6 dayım benimde bir süredir aynı şekilde şiddetli ağrım oluyor bebeğim pozisyonuyla alakalı olduğu normal bir durum olduğunu söylüyor doktorum
Biyolog-anne Mvycik ayyy o bende de var kaç haftadır bebeğin ağırlığından dedi doktorum, magnezyum da kramplardan dolayı kullanıyorum zaten
Elifsimsek Haftamdan beri var şuan 36 dayım daha da arttı. Kemiklerin genişlemesi ile alakalı tamamen magnezyum kullanıyorum düzenli ama oraya hiç etkisi yok onun valla :/ doğuma kadar çekicez belli ki
Afrodid Ben bu ağrıyı 10. Haftadan beri çekiyorum. Magnezyum kullanıyorum hafifledi ama geçmedi ayağı kaldırıp çorap bile giyemiyorum