Yıllardır içemem asla boğulucsk gibi oluyorum.
Ekmek alıyorum ve yutucak kıvama gelene dek çiğniyorum. Yutmadan hemen önce lokmayı arasına ilaç koyuyorum ve yutuyorum. Ama birdaha çiğnememelisiniz. Bulabildiğim en kolay yöntem buydu yoksa iğneyle devam edicektim her seferinde