38+4 haftalık hamileyim sancım çok fazla yok adet sancısı gibi geliyor ve geçiyor gün içinde tekrarlıyor ve son zamanlarda özel bölgeye doğru uyuşma kasılma oluyor yürürken otururken bu gün daha fazla oluyor bu neden olur her an doğum olabilir mi sizce