fzehraerncng Merhabalar, doğumuma 2 ay kaldı, hangi bebek bezini alsam karar veremedim. Sızdırma vs yapmasını istemiyorum, kullanıp memnun kaldığınız ürünlerden önerebilir misiniz? 🙏🏻💐
Mrvctn fzehraerncng molfix ve sleepy kullandık ikisi de pişik yaptı (ıslak mendil kullanmıyorum pamuk ıslatıp siliyoruz) Migros’tan minies aldık piştiği baya azaldı memnun kaldım tahminimden daha iyi
Eazraaa fzehraerncng sleepy kullandım oğlumda şimdi ikinciye hamileyim onada sleepy aldım tavsiye ederim
Aslinur İlk 3 ay haric gece bez değiştirip uyku bölmemek için prima premium care den saşmayin Gündüzleride migros minies kullandım hala daha aynı uygulamayla devam ediyorum 😂