Semisko birde benden sana bir tavsiye. Bir şeyi ne kadar çok istersen o kadar çok olmaz. Bu kanıtlanmış bir gerçek. Oluruna bırak ay olacak mı ay oldu mu dersen beynini kemirmekten kendini strese sokmaktan başka birsey yapmazsın.
Rabbim istediği zaman olur zaten.
Kendini harap etme