Senosss77 altıda başladı sanırım çok erken başladı hala biraz biraz var 19+0m iki gün önce mide bulantısı ilacını bıraktım dün kustum ama alışmam lazım ilaçsız durmaya . Geçmiş olsun size de size tavsiyem asla aç kalmayın daha çok bulanıyor insan . Mentollü sakızlar iyi geliyor kraker vs ve yeşil erik yeşil elma gibi şeyler iyi geliyor ☺️