MucizemMart tavsiye üzerine babybjörn aldım ben. Fiyatı yüksek ama ikinci elleri var ve muadilleri çıkmış daha uygun fiyatlı. Elektrikli olanların salınımı doğal olmadığı için bebeklerin bir süre sonra sevmediğini söyledi benim çevremdekiler. Bir de çok ağırlar. Manuel olanları taşıması daha kolay seyahete bile goturulebilir bebek de üzerinde daha uzun süre duruyormus bir de bagirsaklarini calistiriyormus bebislerin deneyip gorecegiz.