ozzlemk Benim de aynı sol kalça kemiğimde ağrı var o yüzden ne zaman sola yatsam kendimi zorlasam o gün daha şiddetli ağrıyor. Ben de genelde sırt üstü yatıyorum, arada bi sağıma dönüyorum bacak arama yastık koyup öyle baya rahat oluyor. Bi de illa sol şart değilmiş bana doktorum nasıl rahatsan o şekilde yat, sen nasıl rahatsan bebekte öyle demişti☺️ Özellikle sola dönüp ağrını çoğaltma göbeğin bile sola düşse yeterli😊