Az önce nöbetçi bir doktora muayene oldum, doktor bebeğin gelişiminin iyi olduğunu fakat su kesesindeki su miktarının az olduğunu söyledi. mutlaka takip ettir dedi. bu durumu yaşayanlar var mı? biraz ciddi bir mesele gibi geldi bana. şimdiden teşekkürler cevaplarınız için. iyi bayramlar herkese♥️♥️