Hgmom1 Merhaba arkadaşlar 13 haziranda ovitrelle vuruldum o günden beri sabah akşam duphaston içiyorum regl geciktirir mi çünkü şuan iğnenin 17. Günü hala regl olmadım. 14. Gün test verdim beta 2 çıktı
Hnd3535 Hgmom1 ama duphaston eğer adet olacaksınız adet getirir olmuyorsanızda tutunmayı kolaylaştırır inşallah yükselir