Herkeze merhaba ikinci kez annelik duygusunu yaşamak çok güzel 1 haftalık olduk ancak fırsat bulabildim dogum yapacak arkadaşlara moral olsun 😊 22 haziranda dünyaya geldi güzel kızım. Benim doğumdan ziyade hamileliğim çok zor geçmişti bulantılar mide yanmaları halsizlık VS. Artık biran önce dogmasını istiyordum. İlk bebeğimi suyum gelerek doğuma gitmiştim ikinci bebeğim de ne su ne nişan hiç bir belirtim yoktu her sabah bugunde gelmedi nazli kızım diye diye sonunda geldi.😊 20 haziran günü hafif bel agrılarım vardı gün içinde biraz uzanıp dinlenince geçiyordu. Ertesi gün de ayni şekilde bel agrısı ve kasıklarım da agrım oluyordu ufak ufak adet sancısının Bi tık fazlasıydı o gün eşim ısrarla hastaneye gidelim demesine ragmen gitmek istemedim kendimi iyi hissediyordum dogum yapacak kadın gibi değildim hafif agrılarım dısında ne zaman şiddetlenirse o zaman gideriz dedim zaten hastane 10 dk lık Bi mesafedeydi. 22 haziran sabah eşimi işe gönderdim 6.30 civarıydı yattım sadece yarım saat uyumus um ve 7 de belime vuran Bi agrı kasıklarıma da ayni şekilde yatıyorum geçmiyor yön değiştiriyorum geçmiyor duşa girdim şiddeti artmadı ama azalmadı da hadi Fatma artık git hastaneye bişeyler oluyor dedim eşimi aradım 10 gibi eşim geldi fakat ben yürüyemeyecrk şekilde kasık agrısı cekiyor um iki adım atıyorum sancım giriyor 7 dk sonra tekrar giriyor neyse hastaneye vardık ama yürüyemiyorum artık hemen polikliniğe girdik sancım var dedim ultrason da baktılar hemen birde alttan muayene edelim dediler en korktugum şey çatı muayenesi iki cocugum da da nasip olmadı hep doguma denk geldi. Acıklıgıma baktı 8cm Acıklıgın var doguruyor sun nerde kaldın sen nasıl duruyorsun bu sancıyla dedi doktor yalnız ben dedigim gibi beni şiddetlendirecek kadar rahatsız etmedi. Hemen tekerlekli sandalyeye koydular dogum haneye çıkarttılar saat 10.30 da hastaneye giriş yapmıştık. Suyumu doktorlar patlattılar sonra ben sancıları bayağı bayağı hissettim dedim sancı bu benim için 9 cm acıklıga ulasmıstım. Doktor ıkınmamı soyledi sancım gelince doktor gerçekten çok önemli yönlendirmesi arkadaslar bana sancım geldigimde derin nefesini al ve büyük çişini yapıyormuş gibi ve aynı zamanda bebeği aşagı ittirir derecesinde ıkın dedi ilk ıkınmamda nefesim yetmedi ama ikinci ıkınmamda da kafasının çıktığını hissettim sonrası cok kolaydi su gibi aktı geldi. Sonra kucagıma verdiler bütün agrılarım korkularım geçti bebeğimi yanıma verdiklerinde🙏Sizlere tavsiyem gözünüzde büyütmeyin Allah bizlere bu gücü verdi başarabiliriz ilk dogumum da çok kolay olmuştu benim için ikinci dogumum daha kolay oldu ilkine göre ben kavuştum bebeğime darısı sizlerinde başına inşallah. Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin.