Kızlar merhaba 3 gun önce rüyamda karanlık sessiz bir mahallede 4 tane adam varmış ortaya dizilmişler en ortasında da tanıdığımız bir cocuk var daha doğrusu bebek.. Adamın bir tanesinin ismi Abdullah’ti cok iyi hatırlıyorum. Uzun sakalli fesli bir adamdı su cümleyi kullandı “ Sakalım
geldi bebeğe bisey olacak ama sakin kotu düşünmeyin rabbinize sığının dedi. Sonra o adamlardan bir tanesi kırmızı bir düğmeye bastı birden asiri korkunc bir ses çıktı ben uyanmışım.. Ablam aradı simdi o bebek balkondan düşmüş o kadar korktum ve üzüldüm ki… Anlatamam..