Gmzdgy Kızlar 36. haftamdayım ve bi saat bile otursam ayaklarım ve ayak bileklerim sisiyor. Uzatmama rağmen gecmıyor yatınca anca gecıyor. Ama oturunca hemen yine tekrarlıyor. Bu durum doğumdan sonra geciyomu acaba ?
Er_se_azelyaisik Gmzdgy ben de 32. haftadayım ayaklarım ayak bileklerim inanır mısın sabah uyanıyorum burnum yüzüm gözüm bile şişmiş oluyor bol bol su içiyorum zaten tansiyonum yükseldiği çin tuz tüketmiyorum hep soğuk suyla yıkıyorum ayaklarımı falan geçer İnşallah daoğumdan sonra geçecek.🥲🥺
Serap-asel Gmzdgy bende 29haftadayım ama ayaklarım hep ödem okadarda yürüyorum ama yine olyo ozellıkle sabah uyanınca basarken yere ağrıyo ayak tabanlarım
Agg0207 Gmzdgy doğumdan bir kaç gün sonra geçiyor canım herşey doğumdan cikincada biraz ödem topluyorsn ilaçlardan ama zencefilli su limonlu su tuketebilirsin ben iki hamileligimde de yaptım çok iyi geliyor hamur işi ağır şeyler tüketme
gamzeyerlkaya Gmzdgy ben 28 haftalığım aynı şeyle baş etmeye çalışıyorum diz kapaklarımdan altı şişiyor ayak bileklerim feln 😣 normalmi bilmiyorum bu haftada
Bulbulyuvasi İlk gebeliğim bir fikrim yok ama ytde egzersizler var ödem atmak için doğumdan sonra illa ki geçecekler. Benim ayaklarım oldu fırın küreği gibi ne yapıcam bilmiyorum 🥴
Gmzdgy gamzeyerlkaya benım o haftalarda hiç bişeyim yoktu pilatese gidiyodum cunku. Son ayım diye braktım ve ödem sorunum cıktı.