Arkadaşlar dünde sıvı gelişi artınca hastaneye geldik gece. Test yapıldı bebeğin suyu değilmiş. Nstde ağrılarım çıktı halbuki ben hissetmiyordum. Her ihtimale karşı yatış yapıldı. ben altıma mı yapıyorum yani anlayamadım, tuvaletimi yapıp kalkınca bile sıvı geliyor. Asistan doktorda hiçbir şey demiyor, Alttanda muayene etti 1.5 cm açıklık dedi. Hiçbir şey yedirip içirmiyorlar, belki bebeğim gelir bu süreçte