Arkadaşlar Merhaba! Tüm anne adaylarına hayırlı sağlıklı evlatlar diliyorum ben çok mutluydum fakat bugün çok ağlıyorum 4+6 günlük gebeyim bügün doktor kesede şekil bozukluğu olduğunu haftaya kalp atışı izlenmezse kürtaj olmam gerektiğini söyledi kesede şekil bozukluğu olup düşükle sonuçlanmayan var mı kahverengi akıntım oldu dünden beri lütfen yardım edin