ncyt0 edaisikkaya kızımın adını kumsal koyacağım o yüzden kumsal ismini seçmek istedim ama zeynep öykü daha uyumlu geldi
Mikemmelbiranne edaisikkaya bence hiç biri birbiriyle uyumlu değil. Tek başına hepsi de güzel ama yanyana gelince söylemesi kulağa pek hoş gelmiyor gibi. Yine de siz verin kararınızı. İlla öykü olacaksa tek olsun daha güzel niye önüne isim eklemek istiyorsunuz ki