buusur bende komple lazere gitmiştim o zamanlar bana zaten hamilelik döneminde artacağını söylemişlerdi bekliyordum böyle olmasını. Ama ilginç bir şekilde bacak ve kollarımdakiler çoğalmadı sadece bikini ve koltuk altı tüylerim çoğaldı. Bir de göbeğim tüylendi biraz o da sanırım çatlakları önlemesi için kullandığım yağ ve kremlerden kaynaklanıyor doğumdan sonra dökülüyor diyorlar umarım öyle olur 🤷🏻♀️