yarenk2509 Kızlar bugün uyandığımda beri kanımda bat hissi var 14 haftalık hamileyim kanamam oluyor diye progesteron kullanıyordum yaklaşık 2 haftadır kanama yok ama bugün uyandığımdan beri geçmeyen bir batma sızı hissi var bebekte sorun olabilir mi?
tlhmrv yarenk2509 riskli gebelik sizinde icinjz rahat etsin bi acile gidin ..büyüdüğü içinde olabilir kötü düşünmeyin ama baktirmakda fayda var
Esracigdem yarenk2509 kendinizi tordunuz mu acaba eğildiniz mi ya da cok ayakta kaldınız mı ? Ondan da oluyor olabilir.
Bskaysy yarenk2509 canım 3 aylık hamilesin artık düşük riskin zaten çok düşük üstüne birde düşük önleyici kullanıyorsun ama yinede en kısa zamana randevu alıp doktoruna git yada bu durumu hastaneyi arayıp doktorunla konuş. O daha iyi açıklama yapıcaktır
yarenk2509 tlhmrv acil çok uzak bize araba yok otobüsle daha beter olmasindan korkuyorum yarını beklersem araba olur yine ama bu ağrı normal midir
Yazmelegi_ yarenk2509 kanama yoksa sıkıntı olmayabilir belki kendinizi yorduysaniz ondan olabilir birde büyüyor ister istemez ağrı sizi olur
yarenk2509 Esracigdem ben aşırı mide bulantısı yaşadığım içim hiç yerimden kalkmiyorum açıkçası bulaşık bile yapamıyorum ful yataktayim
tlhmrv yarenk2509 arada oluyodu büyüdüğü için ağrı sızı ama mesela dinlenince yatınca geçiyordu anlık bisey oluyidu sen gecmiyi diyosun şimdi yat dinlen ayaklarını dik yukarı sabah git güzel haberlerle gel insAllah 🙂