babyasyanil Papatyamoms bebek senin bebeğin kimsenin fikrini önemseme. Ben Asya koycam diyince yok Avrupa diye espiri yapmışlardı sadece gülüp geçtim😅😅
agaadfsdqqaa Siz dünyanın en güzel ismine de seçseniz birisi bişey der içinize siniyor mu ona bakın yoksa kimsey dinlemeyin her ne isim seçerseniz seçim adıyla yaşasın hayırlı evlat olsun inşallah ❤️
Aylimmm Papatyamoms adım Aylin kızım olacak çok diyen oldu Ayliz ismini ama bana biraz uydurulmuş gibi geliyor.
Papatyamoms Aylimmm valla şuan uydurulmuş isim cokk herkes koyuyor 😂 Bende araştırıyorum o yuzden ay parıltısı anlamı dogru en azından dıger anlamlarına ınanmıyorum
[silindi] Papatyamoms bence Aylin olsa daha güzel olur en azından ileride dalga geçmezler bi anlamı var 😍 bide bu ay hecesi isimlerle ilgili zor oluyor taşıması diyorlar doğrumu sizinde isminizde ay hecesi varmış bu arada bende doğum yaptım kızıma İpek ismini verdim Almanya’da yaşıyorum burada duyan aşırı beğendi söylenmeside kolay 😍
Aylimmm Papatyamoms bende mesela miray düşünüyorum ilk. Ay demek benimde ayın etrafındaki halka demek. Kızımı sarıp sarmalama manasinda da anlamlı geliyor. Birde melisa çok hoşuma gidiyor çok kibar söylenisleri
Papatyamoms [silindi] yanı bunu gordum bende bı kac kez ama acaba nasıl bır zorluğu var dıye dusunuyorum yanı herkesın hayatta yasayabılcegı bellı başlı zorluklar gordum dıyebılırım 😂 Bende çok seviyordum İpek ismini ama cevremde olsun beni soğutmayı başardılar
fatmim Benim arkadaşımın kızının ismi Ayliz. Çok tatlı bir bebek, çok da akıllı. Bence uydurma bir isim değil, gayet güzel, telaffuzu da kolay, ben sevdim şahsen bu ismi 🌼
incikaya Bence çok güzel bir isim ben de bi ara düşündüm ama biz 4 harften oluşsun istediğimiz için vazgeçtik yoksa çok güzel bir isim
[silindi] Papatyamoms burcunuz ve yükseleniniz nedir acaba 😊 öyle mi ne dediler ipek ismiyle ilgili biz çok severek koyduk neredeyse 2 aylık olacak İpek kızım söylenmesi kolay yabancılar tek seferde kolaylıkla anlıyor burada nadir isimlerden bide o güzel oluyor 😍
Papatyamoms [silindi] kova burcuyum yükselenim Aslan , doğum harıtama da baktırdım bana ay döngüleri ile ilgili bişey demedi o zaman 😂 Evet ydısında yasamanın buyuk avantajı bence burda ben İpek ismine karar verdiğimde sülaleden biri kızının 2. İsmini koyucam dedi arkadasım da hamıle oda ipek eşi cok ıstıyormus falan bıanda koyanlar yada koymak ısteyenler cogaldı boyle olunca ben koymama ragmen koyarlarsa bıraz sınır olurum Bende hep İpek koyucam İpek kızım diye sevicem derdim
[silindi] Papatyamoms akrabada varsa koymayın ama kesinlikle her dönem sevilen popüler bir isim İpek🌸💕 şuan asel lina mina bu tarz isimler çok veriliyor yarın bi gün sınıfında çok adaşı olurdu bizde misal ayliz alise Melis Elisa lisa bu tarz isimlerden Almanya’da çok var diye düşündük vazgeçtik hatta burada Liz diye isim var ve çok kullanılıyor içinize hangisi sindiyse onu verin sonuçta bi ömür siz öyle sesleneceksiniz son olarak bu ay heceli isimlerle ilgili zorluğu fln yanıldı öyle diyenler 😊 siz zorluk yaşamamışsınız 😍