Hamilelikte ilk 3 ay malesef önermiyorlar . Sonrasında çok zor durumda kalırsan devam edebilirsin . Bende senin gibiydim ilk 3 ay kullanmadım ama sonra hastalığımı çok tetiklediğinden 4.ayımdan itibaren mecburen kullanmak zorunda kaldım Şuan 38 haftalığım .