Arkadaşlar önce dudağımda çıktı 2 3 haftada kremsiz anca geçti şimdi cenemde 2 tane çıktı kocaman( sivilce vardı onları patlattım sonra çıktı bu iksii). Normalde bende çok uçuk çıkar ama şimdi 16 haftalık gebeyim. Bebeğime bir şey olur mu diye korktum. Daha önce başına gelen var mi ? Bir şey olmaz demi 😥