Kızlar ben yapamadım deli gibi pişmanım siz yapın eğer çocuk düşünüyorsanız sigorta şirketlerinin doğum paketi ve sağlık sigortası oluyor tek şartı hamile olmamak ben test verdikten sonra aradıkları için yetişemedim . Aylık belli bir miktar ödeme yapılıyor doğumda muayenelerde vs özelde ücret ödemiyorsunuz tam detayını bilmiyorum ama araştırın derim belki işine yarayan olur günden güne zam yapıyolar hastaneler kandan bile ücret alıyor hamile kaldığımdan beri doğum parasının iki katı kadar ödeme yaptık resmen keşke kan vermeden özel bi sigorta yaptırsaymışım ve eşim sigortalı olduğu halde bu şekilde Allah sigortası olmayana yardım etsin cidden çok zor 🙏