Musmutlukiz Kızlar acil biraz önce çamaşırımda çok çok az kanama vardı ,bugün 6 haftalık olduk , 3 ay önce de 6 haftalık iken düşük yapmıştım,çok korkuyorum o yüzden ,normal mı köyde oturuyorum bir de çok sıkıntı ilçeye veya şehire gitmek ne yapmalıyım
beyza_77 Musmutlukiz benimde 6. haftada kanamam vardı canım. Kese etrafında kanamam varmış düşük önleyici iğne oldum. Hiç beklemeden acile git
Prensesdiana @Musmutlukiz bende 6 haftalıkta kanama yaptım ve düşük yaptım doktora git canım eğer düşük yaptıysan genetik test yaptır
Deletedmom_103 Musmutlukiz maalesef ki hiç bir kanama normal değil gebelikte. Çoğalmasını beklemeden gidin ki kötü bişey varsa bile allah korusun önleminizi alırsınız
Mzzz Benimde 6 haftalıkken adet kanaması gibi kanamam olmuştu ama ben hemen doktora gittim muayne etti iğne falan verdi progestan hap verdi ilk üç ay hergün iğne hap şeklinde devam ettim ve yerimden lavoba hariç hiç kalkmadım 🙏🙏
Annee026 Musmutlukiz bende 5+2 yim 2 gün önce lekelenmem oldu gittim keseyi gördük çok şükür doktor bi sıkıntı yok kanama olursa gel dedi bugün yine kahve lekelenme var yine de tedirgin oluyorum 🥹