Zehrasavci ben umut hocaya gidiyordum ikili test için gittiğim hastanede tesadüfen tanıdığım bir doktor ve bayılmıştım sonrasında yaklaşımına samimiyetine vs doktor arayışında olan ben ayıla bayıla o doktora karar verdim. Sonrasında artık onun hastası olduktan sonra yüzüme bile bakmadan cevap vermeye başladı ilgi alaka 0 sürekli hızlı muayene edip çıkma kafasına girdi o yüzden çok rahatsız olduk eşimde bende
Aynı hastanede Münise hocaya gidiyorum ve yaklaşık 2 aydır onun takibindeyim samimi içten her gitmede içimi rahatlatan bir doktor oldu sürekli aklına takılan bir konuda arayabilirsin hemen vs demesi aşırı hoşuma gidiyor