Ben hep ince şeyler koymuştum eğer odanız tek kişilik falan değilse klimadan yaz günü üşüyebilirsiniz bir tane de ince ama uzun kollu bir şeyiniz olsun 🐣 kalın derken sabahlık gibi yani. Ben Ağustos da yanarım diye ipince koydum sonra evden başka şeyler getirtmek zorunda kaldım 🤭 hormonlardan üşüycen mi pişcen mi belli olmuyor sanırım yaz günü dondum ben