Sezenaksukarademir Kızlar şimdi, bebek az hareket ettiği için acile geldim. Tansiyonum normalde 10/5 çıkar bu sefer böyle çıktı. Hala sıra beklediğim için korkuyorum. Tehlikeli mi?
Sezenaksukarademir Ilksen-30 çok korktum gerçekten. Normalde hep düşük seyreden tansiyonumu bir anda 13 görünce aklımı kaçıracak gibi oldum
Ilksen-30 Sezenaksukarademir sıkıntı yok benimde sıcaktan çıkıyor 13-8 e arada limon sıkıp içiyorum düşüyor kafaya takma
Massey Son haftalarda oluyor genelde 14-9 u görürsen hemen git hastaneye onun dışında normal benimde aynıydı 14-6 14-7 ye çıkıyordu sürekli takip et