Bbuusra migren hastası biriyim hamileyim avmigren haplarım var ama yasak olduğu için içemiyorum mecbur parol serum yiyorum hamile oldugun için bisey yapmazlar belki canım çünkü tedavisi ilaç diyecek ve yazamayacak onu çünkü ben hamile değilken çok gittim hiç bir cerah anlamadı evlendim atak dönemlerim başladı acile gittikten sonra teşhis konuldu ve tek iyi gelen ilan avmigren hamile olduğumuz için maalesef oda yasak tek çare parol serum kalıyor canım:( ama sen yinede şansını dene çok geçmiş olsun