Gulbahar47 Kızlar 15 haftalıkken bebeğini hisseden oldu mı ben sanki dün akşam hissettim gibi sağ kasığımda seyirime oldu sanki birde zayıfım daha erken hisseder miyim?
Evafor Gulbahar47 ben 12 haftada segirme şeklinde hissettim sonrasında anı hareketler de falan oldu şimdi tamamen hissediyoruz artık büyüdük 🙏
YigitPoyrazMomm Gulbahar47 çok güzle duygu gelip gidiyor bazen rabbim kucagimiza almayı nasip etsin inşallah🤗💖
Gulbahar47 YigitPoyrazMomm evet dünden sonra bir daha olmadı henüz daha düzensiz hareketleri rabbim herkese yaşatsın bu güzel duyguyu ❤️
meryy2615 Bende 15+3 üm seyirme hissediyorum ve sanki içimde balık var gibi hareket ediyor. Çok güzel duygu 🥲 özellikle tatlı yediğim zaman hissetmiştim böyle 🙊🧡🧡
YigitPoyrazMomm Gulbahar47 olur canım yavaş yavaş ilerleyecek inşallah amin rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah çok güzel bir duygu bambaşka birşey💖💫
Evafor Znrbzkrt bende de öyle başladı sanki dondurmayı kaşıkla kazir gibi sonra zaten hareketlendi şimdi de şükür iyiyiz