Drftm 33. haftanın sonuydu, şimdi 34 e girdik işte şimdi hastanedeyiz üç gündür. Bebek hareketlerinin azalması önemli bir durum suyu azalmış olabilir, kalbi yavaşlamış olabilir, plesentada tıkanıklığı olabilir. İlk yatış vermeyen doktor kötü doktordu olayı anlayamadı evham yapmışsınız dedi başından savdı. Ertesi sabah iyi bir doktora gittim o yatış verdi. Önce hareket azlığının sebebini bulup sonra tedavi etmek için. Benimki su azlığından olmuş. Gözlem altında tutulmak gerekiyor ani kayıp yaşamamak için. Ama korkmayın dönemlik tembellik olabilir, bebiş uzun uyumuş olabilir. Her durumda üç saatten fazla hareketsizlik risklidir. Yarım saatte en az üç dört tepik atmıyorsa doğruuuu hastaneye