Orucu12 Ya bezlerin fiyatları aldı basını gidiyor ama bosada almak istemiyorum fikir olsun dedim tecrubelerimizi yazarsak
Glcn12 Biranneninumudu bende bir senedir kullanıyorum diğer bezler çok aşırı pahalandı şimdi ikinci bebeğim içinde 1 numarasını aldım inşallah pişik felan olmazsa onunla devam ederim
cokkasmabeabi Oğlumda da molfix almıştım ilk. Kızda Sleepy sanırım. Sonra hep değişti zaten ne denk gelirse