Merhaba kızlar bende 6 haftalık gebeyim şimdi ye kadar kahverengi lekem geliyor ilk öğrendiğim de doktora söylediğim de düşük önleyici verdi şuan kullanıyorum ama ara sıra yine geliyor pazartesi randevum var tekrardan söyleyeceğim ama içeride birikmiş eski kan diyorlar rahim büyüdükçe leke gelirmiş