batununannesi__ kilon gayet ideal bence canım. Yalnız daha fazla almamaya dikkat edersen senin için daha iyi olur,normal bir doğum yapmak istiyorsan. Ben de şuan 25.nci haftaya giricem ve 5.5 kg almışım. Boyum var diye görünmüyor ama daha fazla almamak için spor yapıyorum, egzersiz yapıyorum. Umarım hepimiz için sağlıklı doğumlar nasip olur ☺️