Kızlar o kadar dikkat etmeme rağmen 13- 16 arası seyrediyor tansiyonum. Henüz 31 haftalığım geçtiğimiz 2 gün tansiyondan yatış yaptılar 24 saat gözlem katında kaldım alfamet başladılar. Taburcu oldum fakat tedirgin oluyorum haftam daha küçük olduğu için. Yükselmemeli için duş alıyorum, bol su tüketiyorum, tuzlu yiyeceklerden kaçınıyorum, bol bol dinleniyorum ayaklarımı yükselterek. Bunlar dışında öneriniz var mı ?