Dekrsz 3 kere düşük yaptım bu 4. Hamileliğim tüp bebek ile 4+4 üm. Dün ve bu gün sırt ağrım var kanama yok ama korkuyorum düşük belirtisimi ne olacak ?
Bircicekanne Dekrsz hayırlı olsun gebelikte bel sırt ağrısı olur bende bu aralar çok çekiyorum kanama olmadığı sürece endişelenmeyin güzel düşünün pozitif olun