KutsalDamacanaa Merhabalar, sezeryan için doktor öneriniz varmii Bursa içinde :) ayriyetten şehir hastanesi nasıl fikriniz varsa
ArvenMom KutsalDamacanaa ibrahim avcı sezeryan oldum memnun kaldım hiç sezeryan olmamış gibi 58 gün geçti ne sızı ne ağrı ilk günden bu yana gezdim bi kere sızı hissetmedim tavsiye ederim
Sudeeee Mutlu kilciler . Bende ilk doğumum da aşırı memnun kaldımmmmm ve şimdi ikinciyi yine onda yapacağım 33 haftalık oldum çok şükür eski dikiş yerlerim de bir problem yok