Zulalg Ne zaman karnınızın üzerine yatmayı bırakabildiniz? Yatamayacak durumda olsam bebek yatırmaz diye düşünüyorum, dikkat etmeli miyim bilemedim 12+2
Belginylmz Zulalg hamileleigim ogrendigim günden beri yatmiyorum piskokijikmen denedim zaten bı baskı oluyo sanki hemen normale cewrdim kendimi
NisaSevgili Zulalg valla ne yalan söylim bebeğim kendini belli etmediği sürece alışkanlıktan uyurken dönmüşüm hep ama bebek biyüdüğünde kendi engelliyor öyle yatmanı o sana ayar verir gerektiğinde :)
Churcill Zulalg benim karnım hemen çıkmadı 6 aya kadar falan yattım. Sonra içim rahat etmedi yan yatmaya başladım bazen yarı yüz üstü yatıyorum çok vurursa değiştiriyorum hemen yönümü 😂
Elif_56 Zulalg ben komik gelebilir ama bebek ezilecek diye yüz üstü yatamıyorum 😂 neden bilmem hep sol tarafima yatıyorum
_tuuggcce_ 12.hafta ya da 16. haftaya kadar serbestti sanıyorum. Emin değilim ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri hiç yatmadım
Zulalg _tuuggcce_ alışkanlığım var karnımda çok büyümedi henüz o yüzden yatıyorum zararlı mı bilemedim
selmaa12 Zulalg ilk 3 ay yatabilirsin yüzüstü karnın çıktığında zaten yatamıyorsun ben 16 dan sonra hiç yatmadım
Deletedmom_103 Zulalg ilk zamandan beri uyumuyorum. İçerde boğulcak gibi geliyo bana nedense akskkaksa alıştım artık tam dönecekken uyanıyorum. 17+2
Zulalg Deletedmom_103 ya acaba gerçekten baskı oluyor mudur karın üzerine yattığımızda. E dümdüz yatmakta zararlı diyorlar hep yan mı yatıcam
Bebiskosuu Haftadan sesleniyorum yeni yeni rahatsız olmaya başladım yan yatmaya çalışsam da uykumda yarı yüzüstü yatıyordum artık bebişko izin vermiyor rahatsız olup dönüyorum hemen yan tarafıma bugünlere kadar yatıyordum ama
Zulalg Bebiskosuu senin kadar yatabilirim umarım ya. Aşırı bağımlıymışım yeni farkediyorum yüz üstü yatmaya
kubraselcuk Zulalg başından beri psikolojik olarak hiç yatamadım bir şey olacak gibi hissettim ki normalde hep yüz üstü uyurdum 🤦🏽♀️
_tuuggcce_ Zulalg yani onu doktor daha iyi bilir tabii ki. Muhtemelen rahatsız hissettiğiniz an yatamazsınız zaten diye düşünüyorum ama yine de büyük ölçüde sol tarafına doğru yatmaya çalışın. Mecbur bir süre sonra alıştırmak zorunda kalacaksınız zaten kendinizi 🫠
Tugbacolak Zulalg valla ıkıncı gebelıgım ıkisindede aynı oldu zaten göbegınız cıkmaya baslayınca ıstesejızde yatamıyorsunuz sankı bişey mıgdenızı ıcerı bastırıyor gıbı oluyor o yuzden rahat olun ☺️