aminehumamoms Kızlar 12mart en son adet tarihim googlede hesaplama sitelerinde 17haftalık çıkıyorum burda 14+6 çıkıyorum hangisi doğru şimdi
Beybicik aminehumamoms Tarihi yanlış girmişsinizdir. Normal takvimden kendiniz hesaplayın işte son adet tarihinize göre.
aminehumamoms Feyzaclk yani yanlışmı hesaplaması ben kaç haftalık olmuş oluyorum hiç bişey anlamadım ya
Feyzaclk aminehumamoms hayır yanlış değil aslında benim tam günümü gösteriyor. Googledan baktım orda da aynı
2cocukluanneeee Google da hesapla.net var o tam günü gününe benim 2 kızımıda doğru hesap çıkardı bende ordan hesaplayıp takip ediyorum
Nur001 aminehumamoms sen gittiğinde sor canım doktorun söylemeyi unutmuş olabilir yada ultrason kağıdın varsa at bakalım yazılı bi kısmı oluyor orda yazıyor
aminehumamoms Amineazra yalnış yazmadım kontrol ettim kendimde saydım takvimden 17haftalık olarak gösteriyo bu uygulama öyle göstwriyo anlayamadım
nefessmommm aminehumamoms ultrason haftası doğrudur canım benim bir hafta önden gidiyor mesela döllenme erken olmuş olabilir dolayısıyla doktorunun dediğini doğru kabul edersin hem biraz büyüyene kadar bir kaç gün geri veya öne atabiliyor