dilarakerem01 Benim 13 Eylül dedi ama bakalım hayırlısı Annem der ki erkek çocuğu gününden 10 gün sonra gelir diye İnşallah vakti zamanında gelir Normal Doğumla inşallah ❤️
Rmysnrrr Ay benimde 13-14 eylül bakalım hayırlısıyla al kucağına canım normalde 8 eylül fakat geç döllenmeden dolayı 14 eylğle kadar normal kabul edeceğiz dedi 🤭
BuseVeMinikleri dilarakerem01 eylülde ama kaçı bilemiyorum. İlki sezaryen. 5 Eylül de oğlumun doğum günü ama 37. Haftada oluyorum belki denk gelir diye düşünüyorum abi kardeş aynı gün doğarlar 🫠
Erden37 İlki normal olduğu için bi sorun çıkmazsa 15 Ekimden sonra bekleyeceğiz son tarihin 23 Ekim dedi. 10 yaşında oğlum var onun doğum günü de 23 Ekim kim bilir belki aynı güne denk gelirler abi kardeş 😀😅
nursaritas dilarakerem01 arkadaşın erkekti benden önce doğurdu benim kızdı 42.3 de geldi belli olmuyor o bebeğin gelmeye niyeti ne zaman sa o zaman geliyor
Catsofmom Elif-d-s Forumda 13 Eylül anneleri olarak kiminle tanışsam bebekleri erkek çıktı. Sizin bebeğinizin cinsiyeti nedir 🥰
Merveclskn10 1 Eylül görünüyor ama normal doğum istediğim için daha erken mi gelir yoksa geç mi gelir onu bekleyip göreceğiz🤗