Kızlar iyi bayramlar
38 haftalığım ve akıntım çok açık pembe renkte geldi. Bu nişan geldi gibi bir şey mi oluyordu? Ağrım kasılmam vs yok daha dün nst ye girdim sancım da yoktu sadece akıntı rengim değişti yine de doktora söylemeli miyim ne kadar sonra doğum gerçekleşir??