Senazg doktor karar verdi canım artık dönmesi çok zor dedi zaten benimki bayadır bu şekilde duruyor hep dönmez diyordu bi bildiği varmış dönmedi gerçekten bayramı bitirelim alalım dedi pazartesi 39 haftam radyoloji kontrol edicek hala aynıysa sezeryan yatışı yapılıcak bende çok korkuyorum ama bakalım hayırlısı inşallah