Kızlar nerdeyse 33 hafta olacağım Allahın izniyle. 28.haftadan beri özellikle kan uyuşmazlığı iğnesinden sonra hareketlerde azalma var gibi. İlle hareket için tekme atması mı gerekiyor? Sağa sola döndüğünü toplndığını vs hissettiriyor bir sekilde ama tekme sayısı nadir. Bu problem midir acaba. İlk çocuğum çok hareketliydi geceleri özellikle tekmeden uyutmazdı. Bu gebelik tam tersi 😐doktora sormayı sürekli unutuyorum