Kizlar 34 haftalikken 2700 olan bebegim 37 haftaligim kilo almiyo 100 gram aliyo haftada bu haftalarda almasi gerekirken 30 lara kadar guzel gelisti ama pat diye durdu doktorda bisey demiyo devlet takipliyim bulundugum yerde ozel yok gideyim. Napsam bilmiyorum 39 da sezaryen olucam o zamana kadar 300 500 alsa bari 2. Gebeligim bu arada sut peynir muz tuketiyorum gunde bir tame 2 ogun yemek 2 kere ara ogun meyve kuruyemis yiyorum abanircasina degil bir kase kadar 60 la gebe kaldim 81/82 kiloyum anlamadim bu isten birsey