Rabiakltk5 Kızlar 2 düşük yaptım biri 4 diğeri 5 aylık tanıyanlar bilir beni şuan tekrar gebelik düşünüyorum doktor arayışındayim çok memnun kaldığınız doktorları önerirmisiniz devlet özel farketmez
leila1 Rabiakltk5 yaşar çeğil olması lazım arkadaşım gitmişti çok memnun kaldığını söyledi tabi herkes memnun kalmayabilir bilemiyorum
NurtenB Kizilciksurubu bende ilk hamilelikte firdevs hanıma gittim ne konak hastanesinden nede doktorumdan pek memnun kalmadım açıkçası şimdi yasemin hanıma gidiyorum bu hafta 3.gidişim olucak🤗12 haftalık olucaz gittimizde siz kaçıncı haftadasınız.🤗
Kizilciksurubu NurtenB 35+1 oldum :) Hamileliğimden önce de Yasemin Hanım’a giderdim ben, o zamanlar Medical Park’taydı. İyi bir doktordur. Bilgili, güler yüzlü, hastasını bilgilendiren, güzel ilgilenen bir doktor.
cutecik özel aktif kocaeli öner aynıoğlu kesinlikle tavsiye ederim 4 doktor gezdim hamile kalmam aşılama o bu diye konuşuldu gittim rahim filmi çekildim ve 3. ayımda çok şükür gebelik gerçekleşti darısı isteyen herkesin başına
nurbanu-y Rabiakltk5 Medicalpark Ünal Türkay’a gidiyorum kesinlikle tavsiye ederim. Ben kendisine sonradan gitmeye başladım hastasını dikkatli takip eden çok ilgili bir doktor
Bianne4161 Kizilciksurubu Doğum için de orayı mı düşünüyorsunuz? Ben de Yasemin hanıma başlayacağım önceden gittiğim bir doktordu. Doğum ve refakatçi imkanları nasıl oluyor bilginiz var mı
Kizilciksurubu Bianne4161 Doğum Akademi Hastanesi’nde olacak ama Yasemim Hanım girecek. Henüz Akademi Hastanesi ile görüşmedim, bu hafta gidip bilgi almayı düşünüyorum. Çevremden duyduğum kadarıyla ord doğum yapanlar memnun. Temiz ve ferah odaları olduğunu söylüyorlar.
iremnazli Gebze merkez prime hastanesinde Bülent Serdar San hocamıza gidiyorum gerçekten çok memnunum abi gibi hep yaklaşımı ve çok samimi
Kizilciksurubu Bianne4161 Medar hakkında bilgim yok. Akademi ile bu hafta görüşeceğim. Bilgi alınca buradan paylaşırım. Telefonla ile aradım aslında fakat telefonda bilgi vermiyorlarmış.
NurtenB Kizilciksurubu muayneye zam geldi canım doğuma da gelmiştir kesin sendika indirimi 410 veriyodum bu ay yine sendika indirimi 610 verdim neyy dedim 610 nee size o indirimli yansıdı dedi kız şok oldum 🙄