Kızlar ben 11+2 haftalık hamileyim. İkinci gebeliğim. Doktora ne zaman gitsem cinsiyeti net olarak öğrenebilirim? Hani doktorların kıza benziyor ya da erkeğe benziyor demesine sinir oluyorum 😂 doğru ve tek sonuç için illaki 17 ye kadar beklemem mi gerekiyor 😁